Резултати

еНаука >  Резултати >  New Way of Shopping - Influence on Space
Назив: New Way of Shopping - Influence on Space
Аутори: Batarilo, Svetlana  ; Gajić, Ranka  
Година: 2015
Публикација: Going Digital: Innovations in the Contemporary Life
Издавач: STRAND - Sustainable Urban Society Association, Beograd, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89111-08-8 Претражи идентификатор
Колација: br. 7:004.946(082)(0.034 str. 173-181
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/449682
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.