Резултати

еНаука >  Резултати >  Examining the Effect of Different Components of Customer Value on Attitudinal Loyalty and Behavioral Intentions
Назив Examining the Effect of Different Components of Customer Value on Attitudinal Loyalty and Behavioral Intentions
Аутори: Senić, Vladimir  ; Marinković, Veljko  
Година: 2013
Публикација: Proceedings - 16th QMOD-ICQSS, Quality Management and Organizational Development Conference [being] International Conference Quality and Service Sciences, 4th-6th September 2013, Portorož, Slovenia
Издавач: Kranj : Moderna organizacija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-232-269-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 1621-1629-1629
VBS COBISS: 513913692
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513913692#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/452603
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.