Резултати

еНаука >  Резултати >  Dobri odnosi sa kupcima kao faktor konkurentske prednosti
Назив: Dobri odnosi sa kupcima kao faktor konkurentske prednosti
Аутори: Ratković, Milijanka  ; G. Grubić; Tasić, Svetlana ; Damjanović, Aleksandar 
Година: 2011
Публикација: Zbornik radova - 14. Međunarodna konferencija Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću ICDQM-2011, Beograd, Srbija, 29-30. jun 2011. - = 14th International Conference ICDQM-2011 Dependability and Quality Management, June 29-30, 2011, Belgrade, Serbia
Издавач: Čačak : Istraživački centar za upravljanje kvalitetom i pouzdanošću - DQM
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 1 br. 1 str. 180-186-186
VBS COBISS: 1024111594
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/1024111594#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/452746
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.