Резултати

еНаука >  Резултати >  Impact of the factors - trademark and propaganda messages on the consumer behaviour in Serbia
Назив: Impact of the factors - trademark and propaganda messages on the consumer behaviour in Serbia
Аутори: Ratković, Milijanka  ; Vujić, Nenad  ; D. Dašić
Година: 2016
Публикација: Enterpreneurship for a suistanable economy
Издавач: Beograd : Faculty of Business Studies and Law : Faculty of Strategic and Operational Management
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: vol. 1 br. 1 str. 229-250-250
VBS COBISS: 512446621
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512446621#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/452931
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.