Резултати
еНаука >
Резултати >
Educational researchers' personal explicit theories on creativity and its development: a qualitative study
| Назив: | Educational researchers' personal explicit theories on creativity and its development: a qualitative study | Аутори: | Maksić, Slavica |
Година: | 2011 | Публикација: | High Ability Studies | ISSN: | 1359-8139 High Ability Studies Претражи идентификатор |
Издавач: | Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 22 br. 2 str. 219-231 | DOI: | 10.1080/13598139.2011.628850 | WoS-ID: | 000299225800006 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84858322513 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/453387 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4191 http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/183 |
Пројекат: | Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008) Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034) |
М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.