Резултати

еНаука >  Резултати >  Educational researchers' personal explicit theories on creativity and its development: a qualitative study
Назив: Educational researchers' personal explicit theories on creativity and its development: a qualitative study
Аутори: Maksić, Slavica ; Pavlović, Jelena  
Година: 2011
Публикација: High Ability Studies
ISSN: 1359-8139 High Ability Studies Претражи идентификатор
Издавач: Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 22 br. 2 str. 219-231
DOI: 10.1080/13598139.2011.628850
WoS-ID: 000299225800006
Scopus-ID: 2-s2.0-84858322513
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/453387
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4191
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/183
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
М-категорија: 
22M22 - Међународни часопис категорије M22

23
SCOPUSTM
12
OpenCitations
17
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.