Резултати

еНаука >  Резултати >  Organic food preferences: significance of sociodemographic and attidunal market segmentation variables
Назив: Organic food preferences: significance of sociodemographic and attidunal market segmentation variables
Аутори: Kovač Pečkai Žnideršić, Ružica ; Kovač Žnideršić R; Đokić I; Đokić N
Година: 2014
Публикација: International M-Sphere Conference Multidisciplinarity in Science and Business
Издавач: ACCENT Zagreb, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-7930-06-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. 6 br. 4 str. 23-30
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/459935
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.