Резултати

еНаука >  Резултати >  Social marketing in creating the competative advantage of companies in the Republic of Serbia
Назив: Social marketing in creating the competative advantage of companies in the Republic of Serbia
Аутори: Kovač Pečkai Žnideršić, Ružica ; Grubor A; Salai S; Kovač Žnideršić R; Marić D
Година: 2012
Публикација: Advances in Business - related scientific research conference, Venice, 2012
Издавач: ABSCR, Italija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-92917-3-3 Претражи идентификатор
Колација: vol. 5 br. 1 str. 6-15
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/459984
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.