Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza lojalnosti potrošača pod uticajem percipirane vrednosti
Назив: Analiza lojalnosti potrošača pod uticajem percipirane vrednosti
Аутори: Šapić, Srđan  ; Topalović S; Marinković V
Година: 2015
Публикација: Uticaj dimenzija percipirane vrednosti na lojalnost klijenata
ISSN: 0353-8648 Ekonomske teme Претражи идентификатор
Издавач: Ekonomske teme,Niš
Тип резултата: Научни чланак
Колација: str. 401-417
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/460649
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.