Резултати

еНаука >  Резултати >  Customer engagement and value co-creation in online communities as a source of competitive advantage
Назив: Customer engagement and value co-creation in online communities as a source of competitive advantage
Аутори: Kostić-Stanković, Milica M.  ; V. Vukmirović  ; Vasiljević, Dragan V.  
Година: 2017
Публикација: Thematic proceedings - Second Scientific Conference International Economics and Management Conference ECIN 2017, Belgrade, December 2017
Издавач: Belgrade : Economics Institute
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 117-127-128
VBS COBISS: 512604002
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512604002#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/462275
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.