Резултати

еНаука >  Резултати >  Does Customer Loyalty Depend on Corporate Social Responsibility?
Назив: Does Customer Loyalty Depend on Corporate Social Responsibility?
Аутори: Damnjanović, Milena  
Година: 2017
Публикација: Naše gospodarstvo/Our economy
ISSN: 2385-8052 Nase Gospodarstvo : NG Претражи идентификатор
Издавач: Maribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 63 br. 1 str. 38-46
DOI: 10.1515/ngoe-2017-0004
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/464122
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

11
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.