Резултати

еНаука >  Резултати >  The attitudes toward application of viral marketing in the food industry of Serbia
Назив: The attitudes toward application of viral marketing in the food industry of Serbia
Аутори: Vlahović, Branislav  ; Sudarević T.; Šurjanović I.
Година: 2013
Публикација: Ekonomika poljoprivrede
ISSN: 0352-3462 Ekonomika poljoprivrede Претражи идентификатор
Издавач: IEP
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 2 str. 389-403
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/464820
URL: http://ageconsearch.umn.edu/bitstream/152816/2/14%20-%20Sudarevic%2c%20Vlahovic%2c%20Surjanovic.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.