Резултати

еНаука >  Резултати >  The Business Implications of Chatbots
Назив: The Business Implications of Chatbots
Аутори: Natasa Krstic; Krstić, Nataša T.  ; Sara Havdži
Година: 2018
Публикација: PROCEEDINGS of the 8th International Conference on Mass Customization and Personalization – Community of Europe (MCP-CE 2018)
Издавач: UNIVERSITY OF NOVI SAD - FACULTY OF TECHNICAL SCIENCESDepartment of Industrial Engineering and Management
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 798-86-6022-080-8 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: vol. 2018 str. 206-210
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/464851
URL: https://www.researchgate.net/publication/328021879_THE_BUSINESS_IMPLICATIONS_OF_CHATBOTS
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.