Резултати

еНаука >  Резултати >  Certain aspects of providing customer satisfaction - research results from Serbia
Назив: Certain aspects of providing customer satisfaction - research results from Serbia
Аутори: Đorđević, Dejan ; Ćoćkalo, Dragan  ; Sajfert Z. ; Nikolić, Milan  
Година: 2011
Публикација: Managing global transitions
ISSN: 1581-6311 Managing Global Transitions Претражи идентификатор
Издавач: Koper : Faculty of management
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9 br. 1 str. 39-62
VBS COBISS: 514724250
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/466011
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514724250#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.