Резултати

еНаука >  Резултати >  Consumers’ perception of CSR motives in a post‐socialist society: The case of Serbia
Назив: Consumers’ perception of CSR motives in a post‐socialist society: The case of Serbia
Аутори: Andrea Vuković; Ljiljana Miletić  ; Radmila Čurčić; Milica Ničić
Година: 2020
Публикација: Business Ethics: A European Review
ISSN: 0962-8770 Business Ethics Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 29 br. 3 str. 528-543
DOI: 10.1111/beer.12271
WoS-ID: 000517410100001
Scopus-ID: 2-s2.0-85086074820
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/467987
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

21
SCOPUSTM
13
OpenCitations
22
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.