Резултати

еНаука >  Резултати >  Intended ambiguity in advertising: from a cognitive-pragmatic perspective
Назив: Intended ambiguity in advertising: from a cognitive-pragmatic perspective
Аутори: Filipović Kovačević, Sonja D.  
Година: 2019
Публикација: The 5th International Conference English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT 5). Book of Abstracts.
Издавач: Faculty of Philosophy, University of Novi Sad
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6065-513-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 5 str. 17-17
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/468484
URL: https://www.elalt.info/ELALT5_Timetable.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.