Резултати

еНаука >  Резултати >  Segmentacija turističkog tržišta na osnovu očekivanih i preferiranih vrednosti
Назив: Segmentacija turističkog tržišta na osnovu očekivanih i preferiranih vrednosti
Аутори: Đorđević, Aleksandar  
Година: 2012
Публикација: Savremeni trendovi u menadžmentu i marketingu : tematski zbornik radova
Издавач: Beograd : Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1217-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 5-29
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/469227
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
Напомена: Nije dostupno u elektronskoj formi
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.