Резултати

еНаука >  Резултати >  Komunikacioni kapacitet digitalnih medija u strategiji marketing komuniciranja preduzeća iz Republike Srbije
Назив: Komunikacioni kapacitet digitalnih medija u strategiji marketing komuniciranja preduzeća iz Republike Srbije
Аутори: Đukić, Suzana M.  ; Jelena Stanković
Година: 2020
Публикација: Digital Economy: Chance, Sustainable Development
Издавач: Univerzitet u Nišu, Ekonomski fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6139-204-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 243-253
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/469254
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.