Резултати

еНаука >  Резултати >  Cooperation criteria : how retail managers evaluate relationships in marketing channel
Назив: Cooperation criteria : how retail managers evaluate relationships in marketing channel
Аутори: Petković, Goran K.  ; Bogetić, Zoran P.  ; Stojković, Dragan Ž.  
Година: 2018
Публикација: Trade perspectives 2018: Contemporary Aspects and Role of Distributive Trade, Zagreb, 28-29. novembar 2018
Издавач: Ekonomski fakultet, Zagreb
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-346-070-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 3-20
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:29888
http://www.efzg.unizg.hr/trade-perspectives-2018-contemporary-aspects-and-role-of-international-trade-39667/39667
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/469759
URL: http://www.efzg.unizg.hr/trade-perspectives-2018-contemporary-aspects-and-role-of-international-trade-39667/39667
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.