Резултати

еНаука >  Резултати >  Branding the culture for all - stakeholders perspective on adapting the contents of the cultural institutions of Novi Sad to the vulnerable social groups
Назив: Branding the culture for all - stakeholders perspective on adapting the contents of the cultural institutions of Novi Sad to the vulnerable social groups
Аутори: Blešić, Ivana V.  ; Pivac, Tatjana D.  ; Ivana Blešić; Milica Solarević; Tamara Lukić
Година: 2018
Публикација: Abstract book
Издавач: Olhao, Algarve, Portugal
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 44
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/470940
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.