Резултати

еНаука >  Резултати >  An analysis of marketing mix elements in the business of small and medium enterprises dealing with NWFPs in the statistical region of Belgrade
Назив: An analysis of marketing mix elements in the business of small and medium enterprises dealing with NWFPs in the statistical region of Belgrade
Аутори: Keča, Ljiljana  
Година: 2013
Публикација: Bulletin of the Faculty of Forestry
ISSN: 0353-4537 Glasnik Šumarskog fakulteta = Bulletin Faculty of forestry Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 108 str. 51-66
DOI: 10.2298/gsf1308051k
VBS COBISS: 513163676
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/476675
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.