Резултати

еНаука >  Резултати >  Effects of Indirect advertising in video games: advertisers and players perspective
Назив: Effects of Indirect advertising in video games: advertisers and players perspective
Аутори: Štavljanin, Velimir  ; Kostić-Stanković, Milica  ; Cvijović, Jelena  
Година: 2016
Публикација: Proceedings of XV International Symposium SymOrg 2016 – Reshaping the future through sustainable business development
Издавач: Fakultet organizacionih nauka, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-326-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 889-892
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/477789
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.