Резултати

еНаука >  Резултати >  Ekonomski kriminal i marketing koncept – šansa ili zabluda
Назив: Ekonomski kriminal i marketing koncept – šansa ili zabluda
Аутори: Čudan, Aleksandar  ; Lajić, Oliver  
Година: 2012
Публикација: Srbija u jugoističnoj Evropi
Издавач: Institut za međunarodnu politiku i privredu Beograd, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7067-183-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 582-596
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/479003
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.