Резултати

еНаука >  Резултати >  Changes in Relationships with Consumers - From Traditional Transactional to Relational Marketing
Назив: Changes in Relationships with Consumers - From Traditional Transactional to Relational Marketing
Аутори: Rakić, Beba  ; Rakić, Mira  
Година: 2011
Публикација: International Scientific Conference: Innovative Development and Economic Growth
Издавач: Peoples’ friendship university of Russia Faculty of economics department of Regional Economics and Geography
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-5-209-04209-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 564-575
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/479010
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.