Резултати

еНаука >  Резултати >  Дидактичке вредности диференциране наставе у раду са ученицима потенцијално даровитим за математику
Назив: Дидактичке вредности диференциране наставе у раду са ученицима потенцијално даровитим за математику
Аутори: Milinković, Nenad  
Година: 2014
Публикација: Настава и учење - [главни и одговорни уредник Радмила Николић]
Издавач: Ужице : Учитељски факултет
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6191-028-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 569-580-588
VBS COBISS: 520564117
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/520564117#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/479087
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.