Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing in tourism: the factors of consumer behaviour in Serbia
Назив: Marketing in tourism: the factors of consumer behaviour in Serbia
Аутори: Trandafilović, Igor; Stevan Ćulibrk
Година: 2016
Публикација: International themantic monograph: Thematic proceedings „Modern management tools and economy of tourism sector in present area“
Издавач: Associations of Economists and Managers of the Balkans, Belgrade
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-80194-04-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 24-39
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/480125
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.