Резултати

еНаука >  Резултати >  Understanding consumers' continuance intention and word of mouth in mobile commerce based on extended UTAUT model
Назив: Understanding consumers' continuance intention and word of mouth in mobile commerce based on extended UTAUT model
Аутори: Marinković, Veljko  ; Kalinić, Zoran  
Година: 2020
Публикација: Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce
ISSN: 1935-2921 Претражи идентификатор
Издавач: Hershey, PA : IGI Global, Business Science Reference
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: str. 108-125
DOI: 10.4018/978-1-7998-0050-7.ch006
Scopus-ID: 2-s2.0-85125003278
VBS COBISS: 25258761
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/16273
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/481063
URL: https://www.igi-global.com/gateway/chapter/238250
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

5
SCOPUSTM
3
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.