Rezultati
eNauka >
Rezultati >
ZNAČAJ I MOGUĆNOSTI RAZVIJANjA TOLERANCIJE POSREDSTVOM KNjIŽEVNOG TEKSTA KOD DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA
Naziv: | ZNAČAJ I MOGUĆNOSTI RAZVIJANjA TOLERANCIJE POSREDSTVOM KNjIŽEVNOG TEKSTA KOD DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA | Autori: | Cutovic, Mirjana ; Purić, Daliborka | Godina: | 2019 | Publikacija: | Zbornik radova Pedagoškog fakulteta | ISSN: | 1450-6718 Zbornik radova Učiteljskog fakulteta, Užice Pretraži identifikator | Izdavač: | Faculty of Education in Užice | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | br. 21 str. 129-142 | DOI: | 10.46793/zbradova21.129c | URI: | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13163 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/481215 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/282567180#izum.si |
Projekat: | Настава и учење: проблеми, циљеви и перспективе | Izvor metapodataka: | Migracija | M-kategorija: | 52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu |