Резултати

еНаука >  Резултати >  Viral Marketing in the Food Industry: Canada vs. Serbia
Назив: Viral Marketing in the Food Industry: Canada vs. Serbia
Аутори: Sudarević, Tomislav  ; Šurjanović, Ivan; Vlahović, Branislav  
Година: 2015
Публикација: Journal of International Food and Agribusiness Marketing
ISSN: 0897-4438 Journal of International Food and Agribusiness Marketing (United States) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 27 br. 2 str. 100-119
DOI: 10.1080/08974438.2014.897666
Scopus-ID: 2-s2.0-84927690486
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/483736
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.