Резултати

еНаука >  Резултати >  Branding Places through Culture and Tourism
Назив: Branding Places through Culture and Tourism
Аутори: Djukić, Aleksandra  ; Kadar, Balint; Radosavljević, Uroš  ; Đorđević, Aleksandra  
Година: 2019
Публикација: Integrative strategic planning and design for the strengthening of identity and cultural tourism in the Danube cities – Smederevo
Издавач: Belgrade: University of Belgrade - Faculty of Architecture
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7924-214-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 70-85
URI: https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/604
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/485623
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513314193#izum.si
Пројекат: "DANUrB – DANube Urban Brand – a regional network building through tourism and education to strengthen the “Danube” cultural identity and solidarity"
Prostorni, ekološki, energetski i društveni aspekti razvoja naselja i klimatske promene - međusobni uticaji (RS-36035)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.