Резултати

еНаука >  Резултати >  Bus advertising - efikasan način oglašavanja u uslovima recesije
Назив: Bus advertising - efikasan način oglašavanja u uslovima recesije
Аутори: Mesaroš I; Brkljač M; Leković, Ksenija  
Година: 2013
Публикација: 3rd INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE "ECONOMY OF INTEGRATION" - ICEI2013
ISSN: 2233-0445 Претражи идентификатор
Издавач: Ekonomski fakultet u Tuzli, Bosna i Hercegovina
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 1 br. 1 str. 843-854
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/485728
URL: http://icei.epk.ba/wp-content/uploads/2017/03/CONFERENCE_PROCEEDINGS_ICEI_2013.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.