Резултати

еНаука >  Резултати >  Do Socially Responsible Companies Benefit from Higher Levels of Customer Satisfaction, Trust and Loyalty?
Назив: Do Socially Responsible Companies Benefit from Higher Levels of Customer Satisfaction, Trust and Loyalty?
Аутори: Marinković, Veljko  ; Stojanović-Aleksić, Vesna  ; Bošković, Aleksandra  
Година: 2019
Публикација: Journal for East European Management Studies
ISSN: 0949-6181 Journal for East European Management Studies Претражи идентификатор
Издавач: Baden-Baden : Nomos
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 24 br. 4 str. 654-678
DOI: 10.5771/0949-6181-2019-4-654
WoS-ID: 000510200300008
Scopus-ID: 2-s2.0-85077282062
VBS COBISS: 513975388
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513975388#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/489509
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/10961
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

1
SCOPUSTM
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.