Резултати

еНаука >  Резултати >  Implementation of ambush marketing strategy
Назив: Implementation of ambush marketing strategy
Аутори: Starčević, Slađana; Majdarević, Aleksandra ; Marinković, Ema 
Година: 2018
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 40 str. 49-65
DOI: 10.5937/aneksub1840049s
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/489583
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.