Резултати

еНаука >  Резултати >  Roles de genero invertidos: ¿la nueva masculinidad en los anuncios publicitarios de comida?
Назив Roles de genero invertidos: ¿la nueva masculinidad en los anuncios publicitarios de comida?
Аутори: Kuzmanović Jovanović, Ana  
Година: 2013
Публикација: Actualizaciones en comunicacion social
Издавач: Centro de linguistica aplicada, Santiago de Cuba
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-959-7174-22-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2 str. 711-715
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/489710
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.