Резултати

еНаука >  Резултати >  Improving Business Performance Through Consumer-Brand Relationship Development
Назив: Improving Business Performance Through Consumer-Brand Relationship Development
Аутори: Bakator, Mihalj  ; Đorđević, Dejan  ; Ćoćkalo, Dragan  ; Nikolić, Milan  ; Stanisavljev, Sanja  ; Terek, Edit  
Година: 2020
Публикација: Proceedings of the XIX International Conference Change Management In Socio-economic Systems
Издавач: Voronezh State University, Voronezh, RUS
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-5-4473-0280-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 8-19
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/489757
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.