Резултати

еНаука >  Резултати >  Meta programs as a function of effective market targeting
Назив: Meta programs as a function of effective market targeting
Аутори: Malešević, Valentina; A Savić; N Kojić
Година: 2012
Публикација: Zbornik radova XIII Internacionalni simpozijum SymOrg, “Menadžment znanja i organizacione nauke
Издавач: Univerzitet u Beogradu, Fakultet ogranizacionih nauka,, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-255-5 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/491371
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.