Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing concept in team sports in serbia: testing the influences of leadership, organizational culture and climate for innovation
Назив: Marketing concept in team sports in serbia: testing the influences of leadership, organizational culture and climate for innovation
Аутори: Matić, R.; Maksimović, N.; Valentine, I.; Milošević, Z.; Fominiene, V.B.; Jakšić, Damjan D.  
Година: 2019
Публикација: Book of Abstracts of 27th Conference of The European Association for Sport Management: Conecting Sport Science & Practice
Издавач: The European Association for Sport Management, Seville
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-84-09-14068-8 Претражи идентификатор
Колација: br. 27 str. 588-588
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/496435
URL: http://masteri.ucoz.com/Radovi/Matic_et_al-2019.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.