Резултати

еНаука >  Резултати >  Psihološki uticaj cena na percepciju potrošača
Назив: Psihološki uticaj cena na percepciju potrošača
Аутори: Mladenović, Milica  
Година: 2017
Публикација: Neuromarketing / konferencija Univerziteta Metropolitan, Niš, 31. mart 2017.
Издавач: Beograd : Univerzitet Metropolitan
Тип резултата: Остало
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/498155
URL: https://www.metropolitan.ac.rs/files/pdf/2017/04/17-Psiholoski-uticaj-cena-na-percepciju-potrosaca-MSc-Ecc-Milica-Mladenovic.pdf
https://www.metropolitan.ac.rs/neuromarketing/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.