Резултати

еНаука >  Резултати >  Managing the shopping center ambience attributes by using importance-performance analysis: The case from Serbia
Назив: Managing the shopping center ambience attributes by using importance-performance analysis: The case from Serbia
Аутори: Marković, Jelica; Đeri, Lukrecija  ; Blešić, Ivana  ; Galamboš, Adam; Galamboš, Tamaš
Година: 2014
Публикација: Central European Business Review
ISSN: 1805-4854 Central European Business Review (Czech Republic) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 3 br. 2 str. 18-27
DOI: 10.18267/j.cebr.81
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/498662
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=106785&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.