Резултати

еНаука >  Резултати >  Second-hand perception in the mirror of mass-mediated reality: Image and resemblance
Назив: Second-hand perception in the mirror of mass-mediated reality: Image and resemblance
Аутори: Tomanović, Violeta  ; Cvetkovski, Tatjana  
Година: 2012
Публикација: CM - casopis za upravljanje komuniciranjem
ISSN: 1452-7405 CM - časopis za upravljanje komuniciranjem Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 22 str. 95-105
DOI: 10.5937/comman1222095c
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/505340
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.