Rezultati

eNauka >  Rezultati >  QFD metodologija u analizi koristi za potrošače u uslužnom sektoru
Naziv: QFD metodologija u analizi koristi za potrošače u uslužnom sektoru
Autori: Đorđević, Aleksandar  
Godina: 2016
Publikacija: Nacionalna konferencija sa međunarodnim učešćem "Informacione tehnologije, obrazovanje i preduzetništvo ITOP16", Čačak, 10. i 11. septembar 2016
Izdavač: Čačak : Fakultet tehničkih nauka
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7776-200-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 259-269
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/506754
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
Napomena: Nije dostupno u elektronskoj formi
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.