Резултати

еНаука >  Резултати >  Etički kodeks i psihologija potrošača - relativizam realnosti
Назив: Etički kodeks i psihologija potrošača - relativizam realnosti
Аутори: Petrović, Ivana  
Година: 2010
Публикација: Zdravo društvo <-> Zdrav pojedinac - 58. Naučno-stručni skup psihologa Srbije, Zlatibor, 26.-29. maj 2010. [takodje] Sabor psihologa Srbije
Издавач: Beograd : Društvo psihologa Srbije
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-83797-79-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 116-117-117
VBS COBISS: 520789655
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/520789655#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/506941
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.