Резултати

еНаука >  Резултати >  Impact of marketing concept at costumer relationships in postal sector
Назив: Impact of marketing concept at costumer relationships in postal sector
Аутори: Blagojević, Mladenka  ; Marković, Dejan  ; Dobrodolac, Momčilo  ; Stanivuković, Bojan  
Година: 2012
Публикација: Zbornik radova = Proceedings : plenarna saopštenja ... [etc.] = plenary lectures ... [etc.] / 15. Međunarodna konferencija Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću ICDQM-2012, Beograd, Srbija, 28-29. jun 2012. = 15th International Conference ICDQM-2012 Dependability and Quality Management, June 28-29, 2012, Belgrade, Serbia
Издавач: Čačak : Istraživački centar za upravljanje kvalitetom i pouzdanošću - DQM
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-86355-10-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 423-428
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/508843
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.