Резултати

еНаука >  Резултати >  Културно-идеолошка моћ језика у рекламним огласима у часописима намењеним женама
Назив: Културно-идеолошка моћ језика у рекламним огласима у часописима намењеним женама
Аутори: Zečević, Snežana  
Година: 2014
Публикација: Filologije vs Ideologije (ur. prof. dr Dragan Bošković)
Издавач: Filološko - umetnički fakultet, Kragujevac
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-85991-67-7 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 113-130
VBS COBISS: 520753045
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/509592
URL: http://www.filum.kg.ac.rs/178018/Filologije%20VS%20Ideologije.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.