Резултати

еНаука >  Резултати >  Branding a tourist destination – a country as a factor of success in tourism
Назив: Branding a tourist destination – a country as a factor of success in tourism
Аутори: Simin, Marina V.; Kalinić, Miladin M.; Janjušić, Dragan S.
Година: 2014
Публикација: 3th PAR International Leadership Conference, PILC Opatija, zbornik radova
Издавач: Visoka poslovna škola PAR, Poslovna akademija Rijeka, Hrvatska, Opatija, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-57258-5-5, UDK 338.486:659.1 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: br. 3 str. 339-344
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/509862
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.