Резултати

еНаука >  Резултати >  Conceptualization Of Serbian Non Profit Organizations Market Orientation
Назив: Conceptualization Of Serbian Non Profit Organizations Market Orientation
Аутори: Stanković Ljiljana  ; Popović, Ana 
Година: 2012
Публикација: Proceedings from 3rd EMAC CEE Regional Conference: Marketing theory challenges in emerging societies (Editors: Maričić B. & Ognjanov G.)
Издавач: Faculty of Economics, University of Belgrade, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-403-1240-0 Претражи идентификатор
Колација: str. 168-175
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/510599
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.