Резултати

еНаука >  Резултати >  The relationship between marketing strategy adaptation and export performance: a review of empirical literature between 2003 and 2017
Назив The relationship between marketing strategy adaptation and export performance: a review of empirical literature between 2003 and 2017
Аутори: Njegic Katarina; Milanović, Vesna M.  
Година: 2018
Публикација: Book of abstracts: EEE 2018 - Employment, Education and Entrepreneurship
Издавач: Faculty of Business Economics and Entrepreneurship Belgrade t al., Belgrade – Serbia
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 49-49
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/511078
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.