Резултати

еНаука >  Резултати >  Stress and Empathy in Teachers at General and Special Education Schools
Назив: Stress and Empathy in Teachers at General and Special Education Schools
Аутори: Vučinić, Vesna  ; Stanimirović, Dragana ; Gligorović, Milica  ; Jablan, Branka  ; Marinović, Milica
Година: 2021
Публикација: International Journal of Disability Development and Education
ISSN: 1034-912X International Journal of Disability, Development and Education Претражи идентификатор
Издавач: Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 69 br. 2 str. 533-549
DOI: 10.1080/1034912X.2020.1727421
WoS-ID: 000513966400001
Scopus-ID: 2-s2.0-85079729390
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1312
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/511220
Пројекат: Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017)
М-категорија: 
22M22 - Међународни часопис категорије M22

14
SCOPUSTM
2
OpenCitations
12
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.