Резултати
Назив: | Stress and Empathy in Teachers at General and Special Education Schools | Аутори: | Vučinić, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | International Journal of Disability Development and Education | ISSN: | 1034-912X![]() ![]() |
Издавач: | Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 69 br. 2 str. 533-549 | DOI: | 10.1080/1034912X.2020.1727421 | WoS-ID: | 000513966400001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85079729390 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1312 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/511220 |
Пројекат: | Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017) | М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.