Резултати

еНаука >  Резултати >  The importance customer loyalty programs in food retailing-case of Serbian market
Назив: The importance customer loyalty programs in food retailing-case of Serbian market
Аутори: Ćuzović, Sreten Đ.  ; Sokolov Mladenović, Svetlana B.  ; Đ. Ćuzović
Година: 2017
Публикација: International Conference "TRADE PERSPECTIVES 2017: Specialization and Customer Centered Retailing
Издавач: Faculty of Economics, University of Zagreb
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-346-047-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 93-107
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/512359
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.