Резултати

еНаука >  Резултати >  Ekonomska propaganda u funkciji unapređenja prepoznatljivosti marke Mercedes-Benz
Назив: Ekonomska propaganda u funkciji unapređenja prepoznatljivosti marke Mercedes-Benz
Аутори: Milovanović, Goran  ; Milovanović, Slavoljub M.  ; Lazar Mihailović; Vladimir Milovanović
Година: 2012
Публикација: 15. DQM Međunarodna konferencija - "ICDQM 2012"
Издавач: Istraživački centar DQM Čačak, Beograd, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-86355-102 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 223-233
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/512570
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.