Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Pristupi procenjivanju obrazovnih postignuća učenika - kritički osvrt
Naziv: Pristupi procenjivanju obrazovnih postignuća učenika - kritički osvrt
Approaches to assessment of student academic achievements: A critical review
Autori: Kuzmanović, Dobrinka  ; Pavlović-Babić, Dragica  
Godina: 2011
Publikacija: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Pretraži identifikator
Izdavač: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 43 br. 1 str. 63-85
DOI: 10.2298/ZIPI1101063K
WoS-ID: 000217196000004
Scopus-ID: 2-s2.0-79961224016
VBS COBISS: 38559759
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/184762124#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/512967
http://zaposleni.fil.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/1026
https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/595
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1255
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/38559759#izum.si
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

1
SCOPUSTM
1
OpenCitations
1
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca